Summa sidvisningar

fredag 1 juni 2012

Besök på pazzerian?

Var förbi Rosabusskontoret på Hagagatan idag för att hämta upp våra pass som varit på utflykt i visumvärlden. Eftersom vi drar om drygt två veckor kändes det tryggt att rent fysiskt åka dit och hämta upp dem i stället för att överlämna initiativet till RB som har ett lite mer...tja...vad ska jag säga...avslappnat förhållande till detta. Förra året gick det tex till så här när jag fick hämta upp mitt pass på Pizzeria Quatro mittemot kontoret tre dagar före min 6 veckors resa i Afrika. Hela mitt kontroll-jag hyperventilerade. Men det gick ju fint det också även om själva passet var lite mjöligt och möjligen låg det en slamsa pressat kebabkött  mellan sidorna med Tanzaniavisumet, men det är ju inte mycket att bråka om så här med lite perspektiv.

Köper du en jorden-runt resa så får du en gratis Vesuvio och en pizzasallad (den lilla burken)!

1 kommentar: