Summa sidvisningar

måndag 16 juli 2012

Alla är lika välkomna! Typ.

I statistiken på bloggen kan man se vilka sökord folk har använd för att hamna här. De flesta är av typen; "östeuropa"+ "rosa bussarna"+ "Ulrika", vilket är ganska logiskt. Men jag vill också passa på att hälsa dig som sökte på "Lusthus säljes billigt"! extra välkommen till min blogg!  Hoppas att du fann vad du sökte, men säg till om jag kan hjälpa till med något.

Faktaruta: Till vänster ett lusthus. Till höger en ganska lustig buss.






3 kommentarer:

  1. Tack för en underhållande blogg, tips från S.
    Trots att vi åkt samma resa har vi upplevt olika saker, men inte visste jag att det var så illa med snark och kakor.
    Håller med dig i lovsången till kvinnan men skulle för egen del hålla tacktal till "min" Tobbe. En gåva att möta en människa som passar en.
    Apropå svar på tal frågade en kypare i Tjeckien hustrun om hon ville ha sitt vatten carbonated. Hon säger ja men får vanligt.När hon påpekar detta får hon svaret: Is that a problem for you?
    en skåning

    SvaraRadera
  2. Tack! Kommentaren i Tjeckien förvånar mig inte alls - men den var rolig!

    Trots alla ledtrådar i ditt inlägg blir jag lite osäker på vem du är? En skåning som har en Tobbe?

    SvaraRadera
  3. Har leende läst din roliga och mycket läsvärda skildring av våran resa genom Östeuropa, med efterföljande båtresa i Kroatien! /Han med träskorna.

    SvaraRadera