Summa sidvisningar

onsdag 11 juli 2012

Körigt i Kroatien

Näe, hörni, om man skulle ta och klättra upp i masten lite?
Ånej. Det har kört ihop sig. Ska jag bada i det turkosa vattnet före eller efter jag lägger mig i skuggan på soldäck och fortsätter läsa min bok? Ska jag ta med mig badringen eller luftmadrassen i plurret? Ska jag ta en kall öl före eller efter att jag solat? Ska jag äta grillade skaldjursspett eller en fishplate ikväll till middag?
Det är tuffa dagar på båten.
Inte ett liv alla klarar av.

Icecream with a view

2 kommentarer:

  1. Varför välja? Kan ju gör allt.

    SvaraRadera
  2. Du ska utmana alla på båten att våga hoppa från taket (andra våningen) ner i plurret! :-) Tipsar även om baren i tornet på ön Korcula - härliga färgglada paraplydrinkar hissas upp på utsidan tornet för att avnjutas till en sagolik solnedgång. Att ta sig upp i tornet är en annan historia, blir nog tillägnat ett helt eget kapitel här hoppas jag. /Åsa

    SvaraRadera