Summa sidvisningar

torsdag 14 juni 2012

Hyllvärmare och alla dessa val

 
Traditionella sjulingar i kurbits.
Gülligt.

Som alla vet är det ryska dockor som är the shit vad gäller heta souvenirer nu för tiden och jag lurar lite på om jag kanske ska plocka med en sådan (eller många då eftersom hela konceptet faller lite grand om man bara köper en) till String-hyllan hemma i Sjöstan. Öst möter Väst liksom. Kan bli hur piffigt som helst. Dock finns det många olika varianter att välja på och så här långt in i matchen står det mellan de här två:
Men den här är också fin. Artistfeja i
förruttnelse. Starkt liksom. Och med

budskap.

Det kommer att bli ett tufft val, jag känner det redan nu. Fanns även med Simpsons på såg jag men det kändes inte seriöst alls tyckte jag.
För det finns ju som alltid avarter på allt. De där tråkiga få som förstör för den stora skötsamma massan.  Usch. Att det alltid ska behöva vara så?
Kommunistkvintett. Det var en ganska tråkig tid, enligt många.
(Den här är till dig Magnus T. Så här störd är du.
Så nu vet du.)

1 kommentar:

  1. Jag röstar på Lenin och co - klockrent i blåa sjöstan.
    Sara B

    SvaraRadera