Summa sidvisningar

torsdag 14 juni 2012

Glamour- inget för nordbor

Jag har tänkt lite på det här med att de verkar ha det lite påvert där borta i Östeuropa. Brist på glamour och sånt där som vi har här. Det har man ju läst. Men alltså...jag vet inte. Vid en enkel googling på Rumänien och arbetsmiljö så känner jag ändå mig lite tveksam... är mitt vardagsliv i Farsta, där jag jobbar, så jättemycket mer extravagant topnotch liksom?
Men nu blir jag osäker...vad tycker ni?


Här jobbade tydligen en pajsare som hette Ceauescus.
 Ganska ok ändå, tycker jag nog.  

Här jobbar en tjej som heter Ulrika. Också helt ok, men tja... helt ärligt; glamour? I dont know. 


2 kommentarer:

  1. Haha! Jag skulle nog säga Ceauescus-Ulrika 1-0. Om ni besöker Dracuals borg måste du låta dig bli ivägsmugen av en av de gamla gummorna som guidar. De vill bara sälja sina fina, hemmastickade sockor till dig, under bordet. Då blir det 1-1 i alla fall. Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Nej nej, den där fösta bilden är från en förorts-tunnelbanestation i Moskva. Det är nivån på levnadsstandarden bakom järnridån. Gulag-Ulrik:a 100-0.
    Sara B

    SvaraRadera